https://sh36-uralsk.edugov.kz/psikhologiyaly-yzmet/pedagog-psikhologty-zh-mys-zhospary.html#sigFreeId099568df2f
https://sh36-uralsk.edugov.kz/psikhologiyaly-yzmet/pedagog-psikhologty-zh-mys-zhospary.html#sigFreeIdebb2c5f5e2
Бекітемін:_______________ Келісемін:___________________
Мектеп директоры: А.З.Губашева Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: А.Қ.Қуатова
М.Б.Ықсанов атындағы №36 ОЖББ мектебінде 2016-2017 оқу жылындағы психологиялық қызмет бойынша педагог-психологтың перспективалық жұмыс жоспары
Мектеп психологтары: К.Н.Губашев
А.Л.Мұратова
Қыркүйек
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар |
Шығыс |
Дайындық кезең |
|
|||||
1 |
Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар тізімін жасақтау. 1 сыныпқа қабылданған оқушылардың іс қағаздарымен танысу, контингентін зерттеу. |
Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыру |
Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу, әдістемелер жүргізу |
1-11 сыныптар |
Психолог |
Кеңес журналы |
2 |
Мектепке дейінгі кезеңнен бастауышқа, бастауыштан орта буынға, орта буыннан жоғары буынға өту кезеңін бақылау. |
Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу, әдістемелер жүргізу |
1, 4-5, 9-10 |
1, 4-5, 9-10 сыныптар |
Психолог |
Кеңес журналы |
3 |
Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздармен оқушылармен жұмыс |
Бейімділікте көмек көрсету |
Әңгімелесу |
Оқу үрдісіне қатысушылар |
Психолог |
Кеңес журналы |
4 |
Әңгімелесу |
Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты бағалау |
Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты бағалау |
Мұғалімдер |
Психолог әлеуметтік педагог |
Кеңес журналы |
5 |
Мектеп бітірушілерге ҰБТ-дің ерекшеліктерімен таныстыру. |
Мағұлмат беру |
«ҰБТ-ның өту барысы және ережелері» |
11 сынып |
Психолог |
Кеңес журналы |
6 |
Дарынды оқушыларды бақылау, ақпарат жинақтау |
Дарынды оқушыларды анықтау |
Бақылау |
2-8 сыныптар |
Психолог, сынып жетекші |
Бақылау хаттама |
7 |
Сәтсіз отбасы, әкесімен тәрбиеленетін қыздар, психоэмоционалдық жағдайын анықтау. |
R – тобындағы оқушыларды анықтау |
Бақылау |
1-11 сынып |
Психолог, Әлеу. Пед. |
Бақылау хаттама |
8 |
Мектеп бойынша дарынды оқушыларды бақылау. |
Бақылау,дарынды оқушыларды іріктеп, зерттеу |
1-11 сынып |
1-11 сынып |
Мұғалімдер Психолог |
Бақылау хаттама |
Диагностикалық жұмыс |
||||||
9 |
Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін анықтау |
Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін анықтау |
Тесттілік әңгімелесу С.А.Банков |
1 сынып |
Психолог |
Анықтама |
10 |
Мектепке жетілгендігін анықтау |
Мектепке жетілгендігін анықтау. |
Керна-Ирасек тестісі бойынша (1-тапсырма. Ер адам фигурасын салу. 2-тапсырма. Жазылған мәтінді имитациялау, бейнелеп жазу. 3-тапсырма Нүктелер тобын көшіріп салу) Люшер әдістемесі «Ағаш» |
1сынып |
Психолог |
Анықтама |
11 |
«Мектеп мотивациясы» |
Оқушылардың оқуға қызығушылықтарын зерттеп, оларға қолдау жасау. |
Әдістеме: «Жануарлар мектебі», «Жаңбыр астындағы адам» |
2 - 4 сынып |
Психолог |
Анықтама |
12 |
Танымдық процестерді зерттеу көру,есту,есте сақтау, зейін – ерікті, еріксіз, көлемі |
Көру ,есту,есте сақтау, зейін – ерікті, еріксіз, көлемі |
«Шатасқан сызықтар» «Суреттерді есте сақта» |
1-4 сынып 3 апта |
Психолог |
Анықтама |
13 |
Пән мұғалімдері арқылы дарынды оқушыны анықтау. |
Дарынды оқушымен жұмысты қолдау. |
Тест: «Мұғалімнің дарынды балалармен жұмыс қабілетін анықтау» |
Мұғалімдер |
Психолог |
Анықтама |
14 |
Баланың мектепке дайындығын анықтау |
Ата-анамен бала арасындағы қарым –қатынасты анықтау.
|
Сауалнама: «Балаңыз мектепке дайын ба?» |
1 сынып ата-аналары |
Психолог |
Анықтама |
15 |
Оқушылардың оқу үрдісіне бейімделуін сырттай бақылау. |
Бейімделу ерекшеліктерін анықтау. |
Сауалнама: «1 сынып оқушысының мектепке Бейімделу ерекшелеіктерін анықтау» |
1 сынып Сын.жет. |
Психолог |
Анықтама |
16 |
ОЖСБ-дың кемшіліктері мен артықшылықтарын анықтау. |
Ақпаратпен таныстыру. |
Сауалнама: «Менің ОЖСБ туралы пікірім» |
4-9 сынып |
Психолог |
Анықтама |
Түзету-дамыту жұмысы
|
||||||
17 |
«Өз балана үлгі бол» |
5-6 жастағы баланың психологиялық ерекшелігі |
Баяндама |
1 сынып ата-анасы |
Психолог
|
Хаттама |
18 |
«Бейімделу кезіндегі 5- ші сыныптағы қиындықтар» |
Бейімделу кезінде қолдау көрсету |
Баяндама |
5 сынып ата-анасы |
Психолог |
Хаттама |
Қазан
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар |
Шығыс |
|||
Дайындық кезеңі |
|||||||||
19 |
Сабақтарға ену. |
Үлгерімі төмен оқушыларлардың тізімін жасақтау. |
Сынып жетекшімен сөйлесу, әдістеме жүргізу. |
2-11 сынып |
Психолог |
Үлгерімі төмен оқушының тізімі анықталады. |
|||
Диагностикалық жұмыс |
|||||||||
20 |
Шығармашылық ақыл-ой деңгейін анықтау. |
Оқушылардың шығармашылық ойлау деңгейін зерттеу. |
Джонс Креативтілігі сұрақнамасы |
2- 4 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|||
21 |
Танымдық процестерді анықтау. |
Нақты -бейнелік ойлау, қабылдау |
«Фигураларды қос», «Не аяқталып салынбаған?», «Кілемшені немен жамауға болады? » |
1-4 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|||
22 |
5 сыныпқа бейімделу процесіндегі ата-ана қолдауының маңыздылығын түсіндіру. |
Ата-ана жауапкершілігін арттыру. |
Сауалнама: «5 сыныптан күтетін нәтижеңіз?» |
5 сынып ата-аналары |
Психолог |
Анықтама |
|||
23 |
Ұжым мүшелерінің арасында жағымды қарым-қатынас орнату. |
Сыртай бақылау арқылы баға беру. |
Тест: «Оскар» |
Мұғалімдер |
Психолог |
Анықтама |
|||
24 |
Оқушылардың зиянды әдеттерге бейімділігін анықтау. |
Оқушыларды зиянды әдеттерден аулақ болуды насихаттау. |
Сауалнама: «Зинды әдеттер» |
4-11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|||
25 |
Оқушы бойындағы қобалжу деңгейін анықтау. |
Қобалжу деңгейін анықтау. |
Әдістеме: «Үйлер» Люшер. «Қобалжу Филипс» «Қобалжу» Кондаш |
1 -4 сынып 5-8 сынып 9-11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|||
26 |
Оқушылардың ҰБТ-ке дайындық деңгейін анықтау. |
Күн тіртібі мен уақытын тиімді пайдалануға насхаттау. |
Сауалнама: «ҰБТ-ге дайындығыңыз қандай?» |
11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|||
Түзету –дамыту жұмысы |
|||||||||
27 |
Ата-аналарға ақпарат бере отырып, бала қауіпсіздігіне жауапкершілік арттыру. |
Адам саудасының алдын алу. |
Баяндама: «Адам саудалаудың алдын-алу» |
Ата-ана |
Психолог |
Хаттама |
|||
28 |
Өмірге жағымды көзқарас қалыптастыру. |
«R»тобындағы оқушылардың өмірге сүйіспеншілік көзқарас қалыптастыру |
Дөңгелек үстел: «Менің өмірлік жолым» |
«R»тобы |
Психолог |
Хаттама |
|||
29 |
Оқушылардың көзқарасын анықтау. |
Мамандықтар туралы білім беру. |
Баяндама: « Мамандықтар туралы не білеміз?» |
9 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|||
30 |
Оқушылардың арасындағы қарым-қатынасты реттеу. |
Суицидке итермелейтін әрекеттің алдын алу. |
Баяндама:«Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол салу міселесі» |
Сын. жетекші |
Психолог |
Хаттама |
|||
|
Ағартушылық кеңес жұмысы |
||||||||
31 |
Ерікті сұранысқа орай ата-аналарға кеңес беру |
Әр тұлға өз сұрағына қатысты бағыт, көмек алу |
Жеке кеңе беру, әңгімелесу. |
Ата-аналар |
Психолог |
Кеңес беру журналы |
|||
32 |
Ата-аналарға психологиялық кеңес беру |
Ата-аналарға психологиялық көмек беру. |
Жадынама |
Ата-аналар |
Психолог |
Кеңес беру журналы |
|||
Психопрофилактика |
|||||||||
33 |
Оқушыны ортаға тәрбиелеу |
Оқушылар арасында жағымды қарым-қатынастар орнату. |
«Кел, дос болайық» тренинг |
1 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|||
34 |
Ата-ананың балаға деген сүйіспеншілігін арттыру. |
Ата-аның жауапкершілігін арттыру. |
Тренинг: «Отбасы-адам бақытының негізі» |
1 сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
|||
35 |
Оқушылар арсында жағымды қарым-қатынас қалыптастыру. |
Оқушылардың өз-өздеріне деген сенімділіктерін күшейту. |
Тренинг: «Менің жетістіктерім» |
11сынып |
Психолог |
Хаттама |
|||
36 |
Оқушы бойындағы қобалжуды жою. |
Оқушылардың ОЖСБ дайындық кезіндегі эмоциялары мен көңіл-күйін көтеру. |
Тренинг: «Эмоция және мінез-құлық» |
9 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|||
Қараша
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар
|
Шығыс |
|
Диагностика |
|||||||
37 |
Стресстін алдын алу. |
Оқушының ОЖСБ-ға дайындық кезіндегі стресс деңгейін анықтау. |
Тест: Стреспен қалай күресуге болады? |
9 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
38 |
Мектеп пен ата-ана қарым-қатынасын анықтау |
Тәрбиедегі ата-ана көзқарасы. |
Сауалнама: «Ата-ана-Мектеп » |
2-3 сынып ата-аналары |
Психолог |
Анықтама |
|
39 |
Оқушы арасындағы қарым-қатынасты анықтау. |
Оқушының басқа оқушылармен қарым-қатынасын зерттеу. |
Әдістеме: «Социометрия» |
5-10 сынып
|
Психолог |
Анықтама |
|
40 |
Жек тұлғаның кәсіби бағдарын анықтау.
|
Оқушының мамандық таңдаудағыда дайындық деңгейі анықталады. |
Климов әдістемесі |
9-11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
41 |
АҚТҚ/ЖҚТҚ –ның алдын-алу.
|
АҚТҚ/ЖҚТҚ –ға байланысты түсінігін қалыптастыру. |
Сауалнама: «Ең алдымен қауіпсіздік» |
8-11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
42 |
Суицидтік мінез-құлықты анықтау.
|
Оқушылардың өмір туралы жағымды көзқарас қалыптастыру.
|
Әдістеме: Суцидке қауіптілігін анықтау Разуваева.
|
8-11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
43 |
Депрессиялық көңіл – күй жағдайын анықтау. |
Депрессиялық көңіл-күйдің алдын-алу. |
Әдістеме: Депрессивтік жағдайды диагностикалау. Зунге. |
6-11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
44 |
Мінез ерекшелігін анықтау |
Жек тұлғаның бағалау деңгейін анықтау. |
Мінез акцентуациясы К.Леонгард |
«R» тобы |
Психолог |
Анықтама |
|
|
|
||||||
45 |
Жас ұстаздарды қолдау. |
Жас ұстаздары өмірге сүйіспеншілігін арттыру, ынталандыру. |
Баяндама: «Жарқын болашақ иесі – бүгінгі жас маман» |
Жас ұстаздар |
Психолог |
Хаттама |
|
|
Ағартушылық кеңес жұмысы |
|
|||||
46 |
«Ерікті сұранысқа орай оқушылардың оқу үрдісіне, жеке мәселелеріне байланысты кеңес» |
Оқушылардың мәселелеріне қатысты бағыт, көмек алады. |
Жеке, топтық кеңес, жадынама тарату. |
1,5,10- сыныптар |
Психолог |
Кеңес журналы |
|
47 |
Мұғалімдерге көмек |
Мұғалім тарапынан оқушының жеке ерекшелігін ескерту, және олардың қолдауға бағыт беру. |
Жадынама, кеңес беру. |
Мұғалімдер |
Психолог |
Кеңес журналы |
|
48 |
«Бейімделуге байланысты ата-аналарды психологиялық қолдау көрсету». |
Ата-аналардың туындаған мәселелеріне байланысты кеңес алады. |
Жеке кеңес Жадынама тарату |
Ата-ана |
Психолог |
Кеңес журналы |
|
Психопрофилактика |
|||||||
49 |
Ата-ананың баласына деген көзқарасын анықтау. |
Ата-ана мен бала арасында сенімділік сезімін тудыру |
Тренинг: «Сенімділік-күш береді» |
11 сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
|
50 |
Үлгермеушіліктің алдын алу. |
Оқу үрдісінде үлгермеушілерге психологиялық қолдау |
Тренинг: «Жетістікке жетемін» |
1-2 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|
51 |
Оқушылардың өмір құны бағалау |
Оқушылардың өмірдегі «достық» адамгершілік құны ретінде мәнін ұғыну. |
Тренинг: «Біз өмірді достықты бағалаймыз!» |
4-5 сыныптар |
Психолог |
Хаттама |
|
52 |
Оқушылардың мамандық аясындағы бағдарлануын анықтау. |
Оқушының мамандыққа деген сүйіспеншілігін арттыру. |
Тренинг: «Мамандық әлеміндегі-МЕН» |
9 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|
Желтоқсан
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар
|
Шығыс |
Диагностика |
|
|||||
53 |
Оқушылардың діни экстремизм туралы көзқарастарын анқтау. |
Жат діни ағымдардан сақтандыру |
Сауалнама: «Дін туралы не білесіз?» |
7-10 сынып |
Психолог |
Анықтама |
54 |
Әлімжеттік пен бобсалаудың алдын алу. |
Бала құқығын қорғау. |
Сауалнама«Жасөспірімдердің арасындағы әлімжеттік жасау, бобсалау» |
7-9 сынып |
Психолог |
Анықтама |
55 |
Жас ұстаздардың бойындағы кәсіби лайықтылықты анықтау. |
Жас маманда өз ісінің шебері болуға шыңдау. |
Сауалнама: «Сіз қандай мұғалімсіз?» |
Жас ұстаздар |
Психолог |
Анықтама |
56 |
Қобалжу, үрей, агрессия деңгейін анықтау. |
Қобалжу, үрей, агрессия деңгейін бәсеңдету. |
Тест: Қобалжу, үрей, агрессия Айзенк. |
4-11 сынып «R»тобы |
Психолог |
Анықтама |
57 |
Өзін-өзі бағалау. |
Оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалауға бағыттау. |
Әдістеме: «Баспалдақ» Т.Б.Марцинковская Әдістеме : «Мен қандаймын?» Р.С.Немов. Әдістеме: «Өзін - өзі бағалау» Г.Н. Казанцева. Әдістеме «Өзіңді –өзің бағалауың қалай»Ю.И.Киселева |
2-4 сынып 5-6 сынып 7-9 сынып 10-11сынып |
Психолог |
Анықтама |
Түзету дамыту жұмысы |
|
|||||
58 |
Үлгерімі төмен оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін ата-анаға түсіндіру. |
Үлгермеушіліктің алдын-алу. |
Баяндама: «Баланы тәрбиелеу-еңбек әрі борыш» |
Үлгерімі төмен оқушылардың ата-анлары |
Психолог. Сынып жетекші |
Хаттама |
59 |
Мұғалімдерді дарынды оқушымен жұмысын қолдау. |
Дарынды оқушыны оқыту мен тәрбиелеуге үлес қосу. |
Баяндама: Ізденіс ізгілікке бастайды |
Мұғалімдер |
Психолог |
Хаттама |
60 |
Оқушылардың болашақтағы бағыттары мен мамандық аясындағы қызығушылықтары анықталады. |
Оқушының мақсатқа жетуге бағыттау. |
Дөңгелек үстел: «Алдағы күнді жоспарла, бүгінгі күнмен өмір сүр» |
9-11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
|
|||||
61 |
Отбасындағы түсіністікті дамыту |
Оқушының мақсатқа жетуге баулу, өмірге сүйіспеншілігін арттыру. |
Әңгімелесу : « Отбасы – менің өмірімдегі басты құндылық |
«R»тобы |
Психолог |
Кеңес журналы |
62 |
«Дарынды оқушылар мен мұғалімдерге , ата-аналарға кеңес беру» |
Оқушының жеке ерекшелігін ескерту, және олардың қолдауға бағыт беру. |
Жеке, топтық кеңес, жадынама тарату. |
Дарынды оқушы, Мұғалім, Ата-ана |
Психолог |
Кеңес журналы |
Психопрофилактика |
||||||
63 |
Баламен жұмыс жүргізу міндетін жандандыру. |
Ата-ананың ҰБТ-ға баланы қолдау. |
Тренинг: «Жетістікке жету өз қолыңда» |
11 сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
64 |
Оқушының қызығушылығын анықтау. |
Оқушының қызығушылығын, қарым-қатынас деңгейін, ішкі энергиясын, бейімделуін анықтау. |
Тренинг: «Мен болашақта» |
Дарынды оқушылар |
Психолог |
Хаттама |
65 |
Оқушының ойлау деңгейін анықтау. |
Ойлаудың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. |
Тренинг: «Ойлы бала озар» |
1-4 сынып |
Психолог |
Хаттама |
66 |
Сынып жетекшіні психологиялық қолдау |
Психологиялық тренинг арқылы өзін тануға және сезім мен эмоциясын реттеуге үйрету. |
Тренинг: «Өз сыныбыңызды жақсы білгіңіз келе ме?» |
Сынып жетекші |
Психолог |
Хаттама |
67 |
Үлгерімі төмен оқушыларды психологиялық қолдау.
|
Үлгерімі төмен оқушылардың өзіндік бағалау сапасын арттыру. |
Тренинг: «Мен тұжырымдамасы» |
Оқу үлгерімі төмен оқушы |
Психолог |
Хаттама |
68 |
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін анықтау. |
Өмірге деген қызығушылығын арттыру. |
Тренинг: «Өз мүмкіндіктерім туралы мен не білемін ?..» |
11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
Қаңтар
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар |
Шығыс |
Диагностика |
||||||
69 |
Ата-аналарға арналған анкеталық сұрақтар |
Ата-анамен бала арасындағы байланысты анықтау. |
Анкеталық сұрақтар |
Ата-аналар |
Психолог |
Анықтама |
70 |
Оқушы бойындағы түрлі қабілеттерін бақылау және анықтау. |
Оқушы бойындағы түрлі қабілеттерін анықтау және дамыту. |
Тест: «Қызығушылық картасы » А.Е.Галамшток |
8-10 сынып |
Психолог |
Анықтама |
71 |
Оқушының белгілі бір мамандыққа икемділігі анықталады. |
Әр баланың жеке қасиетін анықтау. |
Сауалнама: «Таңдау жасадың ба?» |
9- сынып |
Психолог |
Анықтама |
72 |
Оқушылардың өзіндік бағалау сапасын анықтау |
Оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалауға бағыттау. |
Тест: «Өзін-өзі бағалау» |
1,5,10- сынып |
Психолог |
Анықтама |
73 |
Оқушының жеке ерекшеліктерін анықтау. |
Оқушының жеке қасиеттері мен мінез –құлық ерекшелігін анықтау. |
Тест: «Темпераментті анықтау» |
11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
74 |
Оқушылардың мазасыздық деңгейлерін анықтау. |
Оқушылардың ОЖСБ алдындағы қобалжу, мазасыздық деңгейлерін анықтау. |
Сауалнама: «Жабығу деңгейін анықтау» Филлипс |
9 сынып |
Психолог |
Анықтама |
Түзету дамыту жұмысы |
||||||
75 |
Ата-анаға баланың маңызды алғашқы кәсіби таңдау жасауға психологиялық қолдау көрсету.
|
Ата-анаға баланың маңызды алғашқы кәсіби таңдау жасау тұсында қалай әрекет ету керектігін бағдарлау. |
Баяндама: «Негізгі мектеп түлектеріне бағдарлы оқу бағытын таңдауда қалай көмектесуге болады» |
9 сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
|
|||||
76 |
Оқушылардың мамандық таңдауына бағыт-бағдар беру |
Жеке кеңес, жадынама тарату |
«Мамандығым-болашағым» |
9-11 сынып |
Психолог |
Кеңес журналы |
77 |
Ата-аналарды бағдаралды оқытуға дайындық жұмыстарымен таныстыру. |
Жеке кеңес Жадынама тарату |
«Бағдаралды оқытуға дайындық» бойынша ақпарат беру |
Ата-ана |
Психолог |
Кеңес журналы |
Психопрофилактика |
||||||
78 |
Сынып оқушылары арасында эмоционалды жайлы ахуал қалыптастыру. |
Оқушылар арасындағы қарым-қатынасты арттыру. |
Тренинг: «Сынып және Мен» |
1-2 сынып |
Психолог |
Хаттама |
79 |
Жасұстаздар мен ұжым арасындағы қарам-қатынасты арттыру |
Жас ұстаздардың бойындағы жағымсыз қасиеттерді жоюға көмек беру. |
Тренинг: «Жас келсе іске ...» |
Жас ұстаздар |
Психолог |
Хаттама
|
80 |
Өмірге деген құлшыныстарын арттыру. |
Оқушыларды өмірге сүйіспеншілігін арттыру. |
Тренинг: «Мен жарқын өмірді таңдаймын» |
9-11сынып |
Психолог |
Хаттама |
81 |
Өмірге жағымды көзқарас |
Өмірдегі стрестік, суицидтік ситуацияларды шыға білуге үйрету. |
Тренинг: «Өмір- сен маған қымбатсың» |
6-8 сынып |
Психолог |
Хаттама |
Ақпан
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар |
Шығыс |
Диагностика |
|
|||||
82 |
Оқушы арасындағы қарым-қатынасты анықтау. |
Оқушының басқа оқушылармен қарым-қатынасын зерттеу. |
Әдістеме: «Социометрия» |
1-4 сынып «R»тобы |
Психолог |
Анықтама |
83 |
Танымдық процестерді зерттеу. |
Көру ,есту,есте сақтау, зейін – ерікті, еріксіз, көлемі. Нақты -бейнелік ойлау, қабылдау |
«Шатасқан сызықтар» «Суреттерді есте сақта» «Фигураларды қос», «Не аяқталып салынбаған?», «Кілемшені немен жамауға болады? » |
1-4 сынып |
Психолог |
Анықтама |
84 |
Аттестатциядан өтетін мұғалімдерді зерттеу. |
Оқушылар мен пән мұғалімдерінің арасындағы қарым-қатынас пен көзқарасын анықтау |
Әдістеме: «Мұғалімнің кәсіби-тұлғалық бағдарын анықтау» |
Мұғалімдер |
Психолог |
Анықтама |
Түзету дамыту жұмысы |
||||||
85 |
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу шаралары. |
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты анықтау. |
Баяндама: «Бірге тәрбиелік»
|
7-11 сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
86 |
Мұғалімдермен бірлесе отырып оқушы бойында жағымды мінез қалыптастыру. |
Оқушы мен мұғалім арасындағы жағымды қарым-қатынас орнату. |
Баяндама: «Зейінді ұстаздың кішкене құпиялары» |
Мұғалімдер |
Психолог |
Хаттама |
87 |
Қыз бала тәрбиесіне ерекше назар аудару. |
Ана мен қыз бала арасындағы жағымды қарым-қатынас орнатуға үлес қосу |
Баяндама: «Қызға қырық үйден тыю» |
Ата-ана |
Психолог |
Хаттама |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
||||||
88 |
Оқушының сауаттылығын арттыру. |
Терроризмнің зияны, балалар қауіпсіздігі, зорлық-зомбылық, жыныстық қол сұғушылықты алдын алу. |
Кеңес беру, Жадынама үлестіру |
2-11 сынып |
Психолог |
Кеңес журналы |
Психопрофилактика |
||||||
89 |
Баланың жеке тұлға болып қалыптасуындағы ата-ана рөлі. |
Ата-ананың бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін арттыру. |
Тренинг: «Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі»
|
2-3 сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
90 |
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін анықтау. |
Оқушылардың жеке Ерекшеліктері мен құндылықтарын анықтап, сай келетін маман иесі болуға қолдау. |
Тренинг: «Менің құндылықтарым» |
9-11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
91 |
Стресс пен кикілжіңдердің алдын алу. |
Әртүрлі көзқарастан дұрыс шешім қабылдай білуге үйрету. |
Тренинг: «Қарама-қайшылықтын алдын-алу» |
4-6 сынып «R»тобы |
Психолог |
Хаттама |
92 |
Өмірге сүйіспеншілігін арттыру. |
Өмірдегі стрестік жағдайда дұрыс шешім қабылдауға баулу.. |
Тренинг: «Өмірге жағымды көзқарас» |
6-8 сыныптар |
Психолог |
Хаттама |
93 |
Оқушылардың ҰБТ-ге дайындық кезіндегі қобалжу деңге рқын болашақққа сендіру.ық кезіндегі іктерін күшейту.рін анықтау, көмек көрсету, қолдау.йін бәсеңдету.
|
Жарқын болашақққа сендіру. |
Тренинг: «Мен жарқын болашақ иесімін» |
11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
94 |
Денсаулықты бағалау. |
Салауатты өмір салтын сақтау, өмірге сүйіспеншілікті арттыру. |
Тренинг: «Біздің денсаулығымыз біздің болашағымыз» |
«R»тобы |
Психолог |
Хаттама |
Наурыз
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар
|
Шығыс |
Диагностика |
||||||
95 |
Оқушылардың қобалжу, мазасыздық деңгейлерін анықтау. |
Мазасыздық пен қобалжуды болдырмау және алдын алу. |
Әдістеме: «Қобалжу деңгейін анықтау» Филлипс |
5,10- сынып |
Психолог |
Анықтама |
Түзету дамыту жұмысы |
||||||
96 |
Бала бойындағы қабілеттерді анықтау. |
Бала бойындағы қабілеттерді дамыту және қолдау көрсету |
Баяндама: «Дарындылық-ұлт болашағы» |
Ата-ана |
Психолог |
Хаттама |
97 |
Бастауыш пен орта буынға көшуде 4 -сынып ата-аналарын психологиялық қолдау. |
5 сыныпқа бейімделу процесіндегі ата-ана қолдауының маңыздылығын түсіндіру. |
Баяндама: «Бейімделу кезіндегі 5- ші сыныптағы қиындықтар» |
4 – сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
||||||
98 |
«Жасөспірімдік шақ» дағдарысының алдын алу. |
Жаспөспірмнің жыныстық жетілу кезіндегі психологиялық ерекшеліктерін түсіндіру. |
Жиналыс: «Түрлі жас кезіндегі жетілу» |
Ұлдар, қыздар |
Психолог |
Хаттама |
Психопрофилактика |
||||||
99 |
Стресс пен кикілжіңдерді шешге психологиялық қолдау. |
Жаттығулар арқылы стрессті жеңу. |
Тренинг: «Стресстен арылу жолдары» |
Ата-аналар |
Психолог |
Хаттама |
100 |
Зиянды әдеттердің алдын алу. |
Жасөспірімдерді салауатты өмір салтын сақтауға насихаттау. |
Тренинг: «Салауатты өмір-нұрлы болашақ» |
7-8сынып |
Психолог |
Хаттама |
101 |
Оқушының қызығушылығын, қарым-қатынас деңгейін анықтау. |
Оқушының қызығушылығын, қарым-қатынас деңгейін, ішкі энергиясын, бейімделуін анықтау. |
Тренинг: «Мен өмірді таңдаймын» |
Оқу үлгерімі төмен оқушы |
Психолог |
Хаттама |
Сәуір
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар |
Шығыс
|
Диагностика |
||||||
102 |
Көңіл күйінің деңгейін анықтау |
Оқушылардың өмірге деген құлшынышын арттыру. |
Тест «Менің көңіл- күйім» |
«R» тобы |
Психолог |
Анықтама |
103 |
Бастауыш пен орта буынға көшуде 4 -сынып ата-аналарын психологиялық қолдау. |
5 сыныпқа бейімделу процесіндегі ата-ана қолдауының маңыздылығын түсіндіру. |
Сауалнама: «5 сыныптан күтетін нәтижеңіз?» |
4 сынып ата-аналары |
Психолог |
Анықтама |
Түзету дамыту жұмысы |
||||||
104 |
Адам саудасының алдын алу
|
Адам саудасы туралы ата-аналарға ақпарат бере отырып пікін білу. |
Баяндама: «Өз балаларымызды қорғайық» |
8-10 сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
105 |
Өмір туралы ой-өрісін дамыту. |
Оқушылардың өмірге деген құлшынышын арттыру, |
Эссе жазу: «Мен өмірді сүйемін» |
5-10 сынып |
Психолог |
Хаттама |
106 |
ҰБТ-і туралы ақпараттар беру.
|
нұсқаулармен таныстыру, өзін-өзі ұстау ережелері туралы толық ақпарат беру |
Дәріс: «ҰБТ-ке дайындық кезінде оқушылардың өз-өздерін ұйымдастыруы» |
11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
||||||
107 |
Мәселелеріне қатысты бағыт, көмек алады. |
Ерікті сұранысқа орай оқушылардың, ата-ана мен мұғалімдерге оқу үрдісіне, жеке мәселеріне байланысты |
Кеңес беру |
4-11 сынып |
Психолог |
Кеңес журналы |
108 |
Психологиялық көмек беру. |
Суицидке байланысты мұғалімдерге, оқушылар мен ата-аналарға арналған |
Жадынама |
Мұғалім, ата-ана, оқушы |
Психолог |
Кеңес журналы |
Психопрофилактика |
||||||
109 |
Ата-ана мен бала арасындағы болашаққа сенімділігін артттыру. |
Бала мен ата-ана арасында жағымды қарым-қатынас орнату. |
Тренинг: «Әр күнге күлімдеп қарайық» |
11 сынып Ата-ана |
Психолог |
Хаттама |
110 |
Әр ата-ана өз баласының болашағына жауапты екенін сезіндіру. |
Баланы қолдау мен жауапкершілікті арттыру. |
Тренинг: «Адамның бір қызығы бала деген...» |
9 сынып ата-аналары |
Психолог |
Хаттама |
111 |
Дарынды оқушыларды қолдау. |
Оқушылардың өмірде қол жеткізген жетістіктері туралы білу, жетістікке жетуге ынталандыру |
Тренинг: «Менің жұлдызды сәтім!» |
Дарынды оқушылар |
Психолог |
Хаттама |
112 |
Мұғалімдердің көңіл күйін анықтау. |
Мұғалімдерді психологиялық қолдау. . |
Тренинг: «Менің ғажайып сәттерім...» |
Мұғалімдер |
Психолог |
Хаттама |
113 |
Жас маманның жұмысқа деген қызығушылығын нығайту. |
Жас ұстаздардың бойындағы жағымсыз қасиеттерді жоюға көмек беру. |
Тренинг: «Ұстаз - ұлы тұлға...» |
Жас ұстаздар |
Психолог |
Хаттама |
Мамыр
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар |
Шығыс
|
|
Түзету дамыту жұмысы |
|||||||
114 |
Ата-ананы ҰБТ-ге психологиялық қолдау. |
Ата-аналармен емтихан жұмыстары бойынша ой бөлісу. |
Баяндама: «ҰБТ-ге психологиялық дайындық» |
11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|
115 |
Баланың құқығын қорғау. |
Жазғы демалыс кезінде балалардың еңбегін пайдаланудың алдын алу. |
Баяндама: «Баланың бос уақытын тиімді пайдаланайық» |
Ата-ана |
Психолог |
Хаттама |
|
Ағартушылық кеңес жұмысы |
|||||||
116 |
Оқушының мақсатын айқындау. |
Оқушыға психологиялық қолдау көрсету. |
Әңгімелесу: «Өмірдегі менің мақсаттарым» |
«R» тобы |
Психолог |
Кеңес журналы |
|
Психопрофилактика |
|||||||
117 |
Ата-ананы ҰБТ-ге психологиялық қолдау. |
Ата-ана бойындағы қобалжу мен үмазасыздықты басу. |
Тренинг: «Сәтті күн болсын!»
|
Ата-аналар |
Психолог |
Хаттама |
|
118 |
Оқушыларға өмір құндылықтарын түсіндіру.
|
Оқушылардың көңілді сәттерін естеріне түсіруге мүмкіндік бере отырып, бойларына жылу көзін енгізу. |
Арттерапия (түрлі түсті бояу мен ермексаз) «Балалар бақытты таңдайды» |
1-4 сыныптар «R» тобы |
Психолог |
Хаттама |
|
119 |
Оқушыларды ұйымшылдыққа шақыру. |
Оқушылар өз арасында бін-бірі сыйлауға және қолдауға баулу. |
Тренинг: «Жүректен жүрекке» |
11 сынып
|
Психолог |
Хаттама |
|
Маусым
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Зерттеу әдістері |
Контингент |
Жауаптылар |
Шығыс
|
Ағартушылық кеңес жұмысы |
||||||
120 |
Ерікті сұраныстарына орай |
Емтихан алдындағы қобалжуды қалыпқа келтіру |
Жеке кеңес |
Сұраныс |
Психолог |
Кеңес журналы |
Психопрофилактика |
||||||
121 |
ҰБТ және мемлекеттік емтиханнан кейін оқушыларды психологиялық қолдау. |
ҰБТ және мемлекеттік емтиханнан кеінгі эмоциялық көңіл күйді позитивті жағымды қалыпқа түсіру
|
«Мен және болашақ өмір»
|
9,11 класс |
Психолог |
Хаттама |