«Игі қадам» желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары
2018-2019 оқу жылы
Мақсаты:
«Мұғалімдерді ақпараттық және интернет технологиялар арқылы кәсіби қолдау»
Күтілетін нәтиже:
Мектеп үшін:
кəсіби іс-əрекетіне АКТ құралдарын сұрыптап пайдалану, цифрлық білімдік ресурстармен жұмыс жасай алу жəне интерактивтік қарым-қатынастар жасау арқылы тəжірибелерін ортаға салып ақпарат алмасады.
Мұғалімдер үшін:
Мектептер арасында цифрлық білімдік ресурстарын қолдануда бір-бірімен тәжірибе алмасады, байқауларға, акцияларға, жобаларға, талқылауларға қатысу арқылы кәсіби көшбасшылық деңгейі өседі және қарым-қатынас орнайды
Оқушылар үшін:
Заман талабына сай АКТ-ны, электрондық оқулықтарды және Интернет ресурсатрды пайдалану арқылы оқушы мотивациясы артады, білім мен тәрбие бағытында оң нәтижелерге қол жетеді.
Іс-шаралар мазмұны |
Мақсаты |
Мерзімі |
Жауапты |
Күтілетін нәтиже |
«Игі қадам» қоғамдастығының жоспарын бекіту |
Проблеманы нақтылау; желілік қоғамдастықтың әрбір мүшесіне қол жетімді деңгейдегі біртұтас ақпараттық педагогикалық ресурс қалыптастыру, ортақ шешімге келу. |
Қыркүйек |
Молдагалиева Г. |
Мектептегі желілік қоғамдастық жоспарымен танысады |
«Игі қадам» қоғамдастығының ақпараттық стенд жасау |
Ақпараттық стендты жасау арқылы жан-жақты қолжетімділікке қол жеткізу |
Қыркүйек |
Молдагалиева Г |
Сандық білім беру ресурстары туралы ақпаратқа қол жеткізеді |
Мектеп сайтын жаңғырту |
Жіберілген материалдарды орналастыру және жою |
Қыркүйек- қараша |
Мектеп әкімшілігі, ӘБЖ жетекшілері, мектеп психолог, кітапханашы |
Мектебімізде білім және тәрбие беру салаларында атқарылып жатқан жұмыстары мызды бірыңғай ақпараттық кеңістік арқылы басқа пайдаланушыларға ұсына білуге, осы арқылы мұғалімдер мен оқушылар дың шығармашылы ғын насихаттау, олардың беделін көтеру. |
Интербелсенді жабдықты қолдана отырып, біріктірілген сабақтар өткізу |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру |
Қаңтар |
Физика, информатика, биология, химия пәндері |
Педагогикалық іс – тәжірибеде заманауи компьютерлік және ғаламтор технологияларын қолдану салаларын кеңейту |
Мектеп мұғалімдерінің электронды базасын жасақтау |
Портфолио әзірлеуде АКТ –ны қолдануда мұғалім дерге әдістемелік көмек беру |
Жыл бойы |
Әдістемелік кабинет |
Электрондық портфолио, Ғаламтордағы дербес парақшалары арқылы қарым- қатынас шеңберін арттыру |
Электронды кітапхана |
Рухани мұрамызды, көненің көзіндей болған өнер жауһарларын көпшілікке танытуда kitap.kz сайтын қолдануын арттыру
|
Жыл бойы |
Султанова А.Х. |
Оқырманның қызығушылығын арттырады, оқырмандық мәдениеті қалыптасады, АҚТ – ны қолданады |
Қашықтан оқыту курстарына қатысу |
Өрлеу БАҰО, ПШО, НЗМ орталықтарымен бірлескен курстар |
Жоспарға сай |
Әдістемелік кабинет |
Біліктілігін арттыру, тәжірибе алмасады; кәсіптік бағдар беру жүзеге асады. |
Оқушылардың, мұғалімдердің Интернет жобаларына қатысуы |
Дарын орталығы ұйымдастыратын қашықтық олимпиада, жобалар, сайыс, байқауларға қатыстыру |
Жыл бойы |
ӘБЖ жетекшілері |
АКТ қолдана отырып жобалау және зерттеу қызметіне қызығатын, қашықтықтан өткізілетін олимпиадаларға, векториналарға және байқауларға қатысатын педагогтар мен оқушылар санын арттыру, ата-аналарға хабарлар ету |
Мектеп мұғалімдерінің БҚМУ оқытушы-профессорлар мен біріккен жобасына қатысуы |
Педагогикалық ұжымның БҚМУ оқытушы-профессорларымен өзара әрекеттестігін кеңейту |
Жыл бойы |
Салимова Л.Н. ӘБЖ жетекшілері |
Тәжірибе алмасу, жас мамандарға әдістемелік көмек беруде бірлескен жұмысы |
Әріптестік бағытындағы №4 мектеппен виртуалды ынтымақтастықты орнату |
Бейне сабақтарды кіріктірілген тұрде түсіріу, сырттай байқау |
жоспарға сай |
№4, №36 мектеп мұғалімдері |
Заманауи сабақ үлгілерін жасақтауды |
«Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектеп теріндегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша мұғалім- дер тобын құру |
Кәсіби біліктілікті көтеру бағытында мұғалімдер тобына жұмыс жоспарын құру, бекіту |
Қыркүйек
Жоспар бойынша өтеді |
Мектеп тренері С.Кадрешова |
мұғалімдердің кәсіби өсуі, шеберліктерін шыңдауы дамиды; оқытудағы жаңаша әдіс-тәсілдер қолданып сабақтар өткізілді |
Тәлімгерлік үдерісі |
бірлескен іс-әрекетті жүйелеу; кәсіби кездесулер жүргізу. |
Жыл бойы |
Шығармашылық топ жетекшілері |
Жүйелі қарым-қатынас орнайды; тәлім алушыға кәсіби қолдау көрсетіледі; |
«Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ құрылымының ерекшелігі»
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді өз тәжірибесіне ықпалдастыруы; ОМЖ, ҚМЖ құру үлгілері. |
Қыркүйек |
Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша оқыған мұғалімдер |
ОМЖ және ҚМЖ-ды құруда мұғалім әдістемесін үйренеді; Оқыту мен оқуда бағалауды
|
Желілік қоғамдас-тық: мектеп аясында және мектептер арасындағы байланыс |
Бірлесіп жұмыстануда мұғалімнің кәсіби білімі, шығармашылығы, іс-тәжірибесі жетіледі |
Жыл бойына |
№2,4,5,14,25 №31,46 №34 МГ |
Әріптестермен ынтымақтастықтағы сенімді қарым-қатынас орнайды, өзара тиімді нәтижелерге қол жетеді. |
Мектептің жоспарына сай Зерттеу сабақтар үдерісін жүргізу 5-7 сыныптар
|
Оқушылардың оқуға деген ішкі уәждерін ояту мақсатында оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері, электронды оқулық, интернет ресурстары оқу процесіне ендіру |
Жыл ішінде |
І-ІІІ деңгей оқыған ұстаздар сабақтары |
Оқытудың тиімді әдістерді таңдап алу мақсатында жаңа әдістермен танысады; Оқушыларды зерттеу нәтижесі шығарыла ды. |
№ 1 коучинг. Тақырыбы: «Оқытуды жақсартудың ықпалды қаруы – АКТ-ны қолдану»
|
Өз әріптестеріме Қазақстандық мұғалімдердің қарқынды өзгеріп жатқан әлем жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуын, АҚТ-ны тиімділігін қолдана отырып, іс-тәжірибесін жетілдіру |
Қазан |
Темиргалиева С. Абдрахманова А. |
Оқу үдерісін жақсарту үшін не істеу керектігін біледі; АКТ-ны сабақтарында пайдалану қалыптасады. |
«Жаңартылған білім беру мазмұнындағы әр пәндердің оқытудың ерекшеліктері» 6,8 сыныптар (дөңгелек үстел) |
Болашақта бағалау нәтижелерін мектептегі оқыту мен оқуды жетілдіру үшін негіз ретінде пайдала отырып, әріптестер қызметінің тиімділік деңгейін бағалау
|
Қараша |
Салимова Л. ӘБЖ
|
Тәжірибе алмасады; тиімді нәтижеге қол жеткізеді |
«Ата – аналар қауымының заманауи ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға бағыттау» |
Ата-аналарға оқыту сапасын жақсарту үшін ұсынылатын интернет ресурстарының оқу үдересінің әрбір кезеңінде тиімді қолдануын көрсету |
Желтоқсан |
Макаримова Г. Купжасарова А.
|
Тәжірибе алмасып, ортаға салады |
«Жаңашылдық жаршысы» |
Сабақ материалдарын жинақтау, оқу программаларын мұрағаттау, сайттарға орналастыру. Тәжірибе алмасып, іс-тәжірибелерін бөліседі |
Жыл бойы |
Молдагалиева Г. ЖК бүкіл мүшелері
|
Іс-тәжірибе алмасады, озат тәжірибе таратылады. |
№ 2 коучинг. «Сабақ үрдісінде интернет ресурстарын қолдану» |
Өзара тәжірибе алмасады, бірлесе жұмыс жасаудың нәтижелі болуына қол жеткізеді |
Ақпан |
Кужахметова А. Ережепова А.
|
Іс-тәжірибе алмасады; бағалаудағы жетістіктерін көрсетеді |
«Қазіргі заманғы сабақ» сайыс |
Сабаққа бала қызығушылығын ояту жолдарын білу, үздік флипчарттар топтамасын жасақтау |
Сәуір |
Салимова Л. ӘБЖ |
Оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктері анықталады. |
Қорытынды: «Ұжымдағы өзгеріс, бағалау, сараптау» жаңа оқу жылына ұсыныстар, жоспарлар |
Оқыту мен тәрбиелеу үдерісіне қатысушылар пікірлерін талдау, сараптау, есеп жазу. |
Мамыр |
Молдағалиева Г. Салимова Л. |
Мектептің даму жоспарының шаралары мен өзгеріс дәлелдері жинақталады, қорғалады. |